torsdag 25 april 2013

Torsdag

Sitter just nu i soffan med två utslagna barn bredvid mig och Macke sitter och kollar på Hockeymatchen på tv. Ludvig har idag varit på gympa och det tar på krafterna :-) Medan pojkarna var på gympan var jag och Milla på Me&I party. Första gången jag var på det. Fanns mycket fint och blev en tröja till vår traktortokiga son. Fanns många fina klänningar men tyvärr var alla i Millas storlek slut :-(

Blev väckt precis innan klockan ringde imorse av Ludvig som hade vaknat när Macke steg upp. Han kom upp med ett av sina duplobyggen och bad mig ta kort på det och skicka till Macke innan han tog sönder det för att bygga något nytt :-)

Annars har det inte hänt så värst mycket idag. Passade på att storhandla medan Ludvig var på förskolan och när han var hämtad så tog vi en tur till mina föräldrar. Ludvig var ute i trädgården med morfar och jag och Milla var inne hos mormor och pratade. Åkte hem lagom till Macke kom hem från jobbet.

Imorn är det fredag igen och Macke slutar tidigt ❤



1 kommentar:

  1. oh MeandI har ju så fina kläder ♥

    Jag mutar Noa faktiskt. han har gjort ett stjärn system så för varje natt han sover hela natten får han en stjärna och de verkar fungera :-) så testa de.
    Hoppas ni får en härlig fredag
    kram

    SvaraRadera