måndag 15 april 2013

Dyna från BoppBopp :-)

Milla har en Antilopstol från Ikea som matstol men har tyckt att hon har suttit så där i den. Någon dyna från Ikea har vi inte för jag gillar inte dom. Så må tro jag blev glad när jag en dag på fb får se att det finns en tjej som gör dynor till just Antilopstolar :-) Sen att hon finns bara två minuters bilresa här ifrån är ju ännu bättre. Var och lämnade tyget i torsdagskväll och på förmiddagen idag fick jag meddelande om att den var klar. Så när Macke kom hem körde jag och hämtade den och nu är den på sin plats :-) Kolla in BoppBopp på fb så kan ni se vad hon mer syr för skoj saker :-)



2 kommentarer:

  1. oh vad fin och vilka härliga färger. Vilken tur att hon bodde så nära er :-)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja färgerna är riktigt härliga. Man blir riktigt glad av att se den :-)

      Radera