onsdag 24 april 2013

Onsdag

Och jag passar på att blogga i pauserna på Grey's :-) Onsdagen är min heliga tvdag med både Grey's och Body of proof och detta är Macke väl medveten om så han låter tvn vara och sätter sig vid datorn istället och kollar på SvtPlay:-)

När vi kom hem i morse efter att ha lämnar Ludvig på förskolan var Milla trött så gick och la mig och vilade med henne. Blev två timmars sömn, inte riktigt vad jag hade planerat med gud så skönt det var :-) Även om hon sover väldigt bra på nätterna kan det vara skönt att vila om dagarna. Har nämligen fortfarande den där jobbiga tröttheten som jag skrev om för ett tag sen. Spelar ingen roll hur mycket eller lite jag sover :-/

Gick upp i blåsten och hämtade Ludvig idag och på vägen hem fastnade vi hos en kompis från samma avdelning som han går på och där även ett annat barn från avdelningen var. Så barnen lekte och vi vuxna satt och pratade. Blev även bjudna på god fika. Var väldigt trevligt även om det var lite kallt i blåsten.

På fredag sjunger skolbarnen (F-2) in våren i Ådalen och är vädret bra ska jag och barnen gå ner tänkte jag. Har ju inte så långt precis och jag tycker det är så mysigt. Är en gammal tradition som fanns redan när jag gick i lågstadiet och tror till och med det är i stort sett samma vårsånger då som nu. Efter är tanken att det ska fikas lite här hemma så ikväll har det googlats recept på äggfria godsaker :-)

Nej nu är sista reklamen slut så nu får jag sluta skriva :-)

Ha de gott där ute!
Kram

1 kommentar:

  1. Visst är onsdagar en bra tvkväll? Jag älskar också Grey's och Body Of Proof! :-)
    Hoppas du får bli piggare snart. :-)

    SvaraRadera