onsdag 8 maj 2013

Bvc, matsalsbesök och trädgård

PIdag har det varit fullt upp. När Ludvig var lämnade på förskolan åkte jag och Milla hem och åt frukost innan vi gick till Bvc för föräldrargrupp. Idag hade vi info från förskolechefen här i området. Hon är redan uppsatt i kö och kände väl att infon inte gav mig så mycket men kan väl bero på att jag redan är inne i det iom jobbet men för de andra var det säkert givande :-) Efter infon pratade vi lite allmänt om både ditt och datt innan det var dags för vägning. Idag stannade vågen på 7015 g :-) Passade även på att ta en längd och hon är nu 61,5 cm lång. Vår lilla going ❤

Medan vi var på grupp var Ludvig som vanligt på onsdagar på skolan och hade gympa tillsammans med förskolan. Men idag gick de inte tillbaka direkt utan idag åt de mat i matsalen. Detta har han pratat om många gånger i eftermiddag och kväll. Han talade till och med om hur man skulle gå för att komma till matsalen :-)

I eftermiddag har vi åter varit ute i trädgården och röjt. Har massa "blommor" utanför köksfönstret som nu ska väck. Har fått bort en hel del men finns massor kvar. Bland annat massa murgröna som slingrar sig fram över allt. Men som sagt bort ska det så hoppas på bra väder under de närmaste dagarna :-)

Har även fått mig lite egentid ikväll och den tiden spenderade jag i frisörstolen :-) Var riktigt skönt att bli av med massa hår för var rejält långhårig men nu är det sommarkort igen :-)

Nu är det dags att krypa till kojs för imorgon ska vi på utflykt :-)

Ha de gott där ute och sov gott❤
Kram

Hjälper till att rensa och räfsa :-)

Hmm vad är det här för konstigt?? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar