onsdag 1 maj 2013

Glossybox - april

Igår fick jag månadens glossybox och detta var min sista. Började med ett tremånadersabonnemang och har inte riktigt bestämt mig än för om jag ska fortsätta. Men ska iaf beställa morsdagboxen tänkte jag. Hintade lite fint till Macke att jag vill ha den :-)

Denna månadens box innehöll följande:
Maria Nila Stockholm Palett Masque, pure volym. - Återfuktar, ger näring och ett silkesmjukt resultat. Vitamin B5 ger volym och granatäppleextrakt minskar den färgförlust din uppstår vid tvätt.
Tancan Bronze Self-tanning Spray - Naturtrogen solbrun färg med Erythrulose. Innehåller aloe vera och vitt te men inga tillsatser eller parfymer.
Vichy Normaderm Hyaluspot - Effektiv punktbehandling som verkar djuprengörande och tar bort finnar snabbt och målinriktat (på 24 h!)
• Etre Belle Collagen & Aloe Vera Hydra Mask - Återuppbyggande och återfuktande kollagen och aloe vera mask för alla hudtyper som ökar hudens elasticitet och ger en jämnare hudton.
• Balance Me Super Toning Body Wash - Sätt igång hudcirkulationen med aktiva ingredienser från lavendel, enbär, bergamott och pelargon.

Det var vad boxen innehöll denna månaden :-) Vissa saker känns mer lockande än andra att testa men så är det jämt. Finns lite i varje box som jag fått som inte känns som jag så vem vet kanske kör en liten utlottning om ett tag :-)

1 kommentar:

  1. Då fick vi exakt lika produkter. Ja det var en bra box men visst är det så att en del produkter lockar mer att testa än andra. :-)

    SvaraRadera