söndag 26 maj 2013

Mors dag ❤

Imorse när vi vaknade låg jag och Milla kvar i sängen och mös medan Macke och Ludvig körde till affären och köpte gofrukost som vi åt när de kom hem. Vid frukosten fick jag en jättefin Hortensia av barnen som Ludvig hade valt och sen fick jag Morsdagboxen från Glossybox. Vad den innehöll visar jag i ett annat inlägg men massa roliga saker iaf :-) Har hört vissa som inte alls har varit nöjda med sina men jag blev jättenöjd med innehållet :-)


Efter frukosten så åkte Ludvig iväg och lekte med en kompis en stund och vi andra tog det bara lugnt. Nu i eftermiddag har vi varit hos mina föräldrar på lite fika och nu är vi hemma igen. Blir en lugn kväll med lite plock här hemma och sen massa mys. Vädret är ju tyvärr inget kul idag men så är det ibland. 

Hoppas ni alla har haft en bra dag och får en bra kväll ❤

Ta hand om er!!
Kram

1 kommentar:

  1. oh vad mysigt <3 låter jätte härligt!
    Hoppas att du får en toppen fin dag
    kram kram

    SvaraRadera