lördag 18 maj 2013

Lite dåligt med uppdatering...

har det varit sista dagarna. Skyller på det underbara vädret som har varit :-)

I torsdags var det förskolans dag och det firades på Ludvigs förskola med ett lopp på idrottsplatsen här i byn och sedan korvgrillning. Jag och Milla var och tittade och hejade på honom. Efter det var slut åkte vi hem och tur var det för när vi kom hem kände jag mig inte alls pigg utan blev sängen och sova. Ludvig underhöll sig själv med sitt lego och Milla vilade också. Så blev en väldigt lugn torsdag. 

Igår var vi ute i trädgården och bara tog det lugnt. Ludvig sprang i vattenspridaren och lekte med sitt vattengevär men låg även på en filt under äppelträdet tillsammans med mig och Milla och bara njöt. Finns inte mycket som slår att ligga på en filt under ett träd på sommaren är så härligt ❤ På kvällen tog jag och Macke ett ryck i den förbannade rabatten igen och nu börjar vi se slutet på alla blommor och all murgröna. Går tyvärr inte att göra det på dagarna för då står solen på där och det blir alldeles för varmt. Men ska inte klaga på värmen för funkar lika bra på kvällen :-)

Idag har Macke klippt gräset på förmiddagen och sen åkte vi bort till mina föräldrar. Där har det badats och njutits av värmen, trevligt sällskap och god mat. Fick även ett besök av min kusin och hennes lille son som snart blir tre veckor. Så söt och go. Man glömmer snabbt hur små de är ❤ Blev kvar länge hos mamma och pappa så när vi kom hem var det nästan sovedags för Ludvig men hann ta en runda i studsmattan han och jag men när vi kom in tog det inte lång tid innan han somnade sötungen. 

Nu sitter jag och Macke och kollar på Eurovision och är faktiskt en hel del okej låtar tycker jag allt. 

Vår lille löpare precis efter målgång :-)

Mys under äppelträdet ❤

Hmm vad är det där??

Plask plask :-)

Ha de gott där ute i värmen ❤ 
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar