söndag 19 maj 2013

Trött...

Kom i säng alldeles försent igår då jag kollade på Eurovision. Tyckte det var helt rätt låt som vann :-) När jag väl kom i säng så tog det närmare 1,5 timme innan jag somnade. Hade alldeles för mycket som snurrade i huvudet :-( Men till slut så stämde jag in i resten av familjens snarkningar. 

Så när Milla satte igång vid 7 imorse gav jag henne lite mat och sen väckte jag Macke så han kunde ta henne och jag kunde sova vidare. Vaknade till liv igen vid halv 10 ungefär men lär nog inte vara uppe länge till. Om jag inte fastnar i ishockeyn. Är egentligen inte så värst intresserad men är ju trots allt final :-)

Idag har vi tillbringat i stort sett hela dagen hos svärföräldrarna tillsammans med svägerskan och hennes familj. Firat svärmor som fyller år imorgon så ätit massa god mat, tårta och rabarberpaj :-) Blev även en liten tur ner till Bondgården där det var Sparrisdag. Mest för att barnen skulle få åka häst och vagn men kollade även på geten och massa kossor och lekte i höet:-)

Med träningsutmaningen går det hyfsat: plankan och squats kör jag efter schemat men armhävningarna har hamnat på lite vila. Vet inte vad jag har lyckats med men känns nästan som en sträckning eller något i ena armen. Men så fort det känns bättre ska jag på att igen :-)

Nedan kommer lite bilder från dagen.

Kusinerna testar sparrisgungan :-) Vad Macke gör vet jag inte riktigt :-)


Lek i höet :-)

Tavlan med barnbarnens handavtryck som svärmor fick i present :-)

Ha det gott där ute och ta hand om er❤
Kram

1 kommentar:

  1. Vilka mysiga bilder :-)
    tycker också att rätt låt vann :-)
    kram

    SvaraRadera