måndag 13 maj 2013

Söndag och lite måndag :-)

Blev inget bloggande igår då det var fullt upp hela dagen :-) 

Efter morgonbestyren här hemma åkte jag in till Amiralen med min pappa för att vara smakråd när han skulle köpa lite kläder. Aldrig fel med lite pappa eller mammatid ❤ Det finns en tid i ens liv när föräldrarna är mest pinsamma och jobbiga men den fasen är över sen länge och jag och mina syskon har de bästa föräldrarna och vet inte hur jag skulle klara mig utan dem ❤ Hörs ett par gånger i veckan och är och hälsar på rätt ofta. Älskar dem ❤

Efter klädshoppandet åkte jag bara hem och hämtade Ludvig och sen gick vi ner en runda på tivolit där han åkte lite karusell och var i hoppborgen. Blev en liten runda för var tvungna att hem och äta innan vi skulle iväg till min morbror. Skulle hämta hem en takbox som vi ska har när vi åker på semester. Längtar så efter vår resa, tror att det kommer göra mig gott att få komma bort lite och bara vara. 

Idag har Ludvig haft egentid med sin morfar :-) Lämnade honom där innan jag och Milla for till babyrytmiken och han är fortfarande kvar men snart kommer han nog hem igen. Själv la jag mig på soffan när vi kom hem. Blivit lite mys med Milla och lite slötittande på tvn. Men får väl snart ta mig i kragen och göra lite nytta här hemma :-)

Ha de gott där ute och ta hand om er ❤
Kram










2 kommentarer:

  1. Låter helt fantastiskt :-) vilka fina bilder, kul med tivoli! Hur fick du med dig han hem därifrån? haha Noa får man släpa hem från såna saker ;-)
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Jag ska faktiskt ringa dom i dag och kolla hur de går. hörde inget igår :-/
    haha mutor är alltid bra :-D
    ha en toppen dag
    Kram

    SvaraRadera