fredag 24 maj 2013

Fredag

Nu har vi kommit hem från mina föräldrar där vi har firat älskade mamma ❤

Det bjöds på Fondue - alltid lika gott. Och till fika blev det en jordgubbshistoria som lillasyster hade gjort. Var botten med digestive, smör och krossad daim. Sen kondenserad mjölk blandat med limeskal och överst en jordgubbssås. Allt toppades med jordgubbar, hallon och krossad daim. Var riktigt mumsigt. 



Annars var det en lugn förmiddag här hemma, har byggt lite lego med Ludvig bland annat :-) När Macke kom från jobbet körde jag in till stan direkt för att träffa Isa :-) Blev en runda på Agentum fotos vernissage, lite klädköp till mig, en fika och massa prat :-) På vägen hem hämtade jag upp mina brorsbarn och sen  blev det kalas. 


Nu sitter vi återigen i soffan. Väntar på lite nostalgi :-) Ska kolla på Nineties på Svt och minnas alla minidiscon och skoldanser på fritidsgården. Mr Vain, Rythm is dancer, Be my lover = underbar musik med massa minnen :-)

Imorgon är det Jämjödagen så blir en runda på den. Ludvigs gympagrupp har uppvisning och sen kan jag tänka mig att han vill gå till brandstationen och kika. Blir säkert en hel del grejer till för är en massa saker imorgon. 

Hoppas ni haft en bra dag där ute!
Kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar