tisdag 7 maj 2013

Massa sol och utvecklingsamtal

Vilket underbart väder det har varit idag. Har varit ute en hel del och bara njutit :-) Passade på när jag och Milla ändå bara skulle vara hemma att ha tvättdag när Ludvig var på förskolan. Tvätten har hamnat lite efter sista tiden då vi varit ute en massa och inte lagt någon energi på varken tvätt eller städning :-) Men idag blev det tre maskiner varav den ena fick hänga på tork utomhus :-)

Var ju även dags för utvecklingssamtal idag och under tiden jag var på det var Milla hos mina föräldrar och busade❤
Macke skulle också varit med på förskolan egentligen men hade ingen möjlighet att komma ifrån jobbet men kommer ju ett par samtal till de närmaste åren :-) Allt gick bara bra på samtalet, fick  bland annat se ett självporträtt som Ludvig hade ritat och måste säga att jag blev lite impad. Inget särskilt egentligen men vår son är verkligen ingen som ritar så att få se en gubbe var lite kul :-) De hade även gjort en liten intervju och på hur det kändes att börja i fsk-klass hade han svarat att det ska bli kul men är lite läskigt. Får känslan av att han ser fram emot det och kommer säkert gå bra. 

Efter utvecklingssamtalet åkte vi och hämtade Milla men blev kvar ett tag hos mina föräldrar. Satt i solen och bara pratade och tog det lugnt :-) 

Imorgon ska jag och Milla på Bvc-träff. Ska bli skoj att se vad hon väger nu. Är nästan 1,5 månad sen vi vägde henne. Ludvig ska till förskolan som vanligt men imorgon ska de äta i matsalen på skolan efter gympan. Detta har han pratat om i en hel vecka :-)

Nej lite välling till Milla innan det är dags att krypa ner och sova kudden. 

Ha de gott där ute!!
Kram 
 

Solar och har det gott:-)


Någon hittade brorsans skor ❤



1 kommentar:

  1. Spännande, klart han pratar om de värsta grejen ju att få äta i matsalen :-D Noa han har hälsat på sin nya avdelning hela dagen i dag. jag hoppas de har gått bra. Dom ska göra om organisation så jag hoppas att de kommer bli lika bra eller bättre än va de e nu för vi är så nöjda.
    Kram

    SvaraRadera